نهالستانی برای رقه‌ای سرسبز

نهالستان الامل که منطقه را با هزاران گونه نهال تزئین می‌کند، بزرگترین نهالستان در رقه است. ۱۰ کارشناس در تلاش برای احیای طبیعت هستند.

نهالستان الامل در شهر رقه در زمینی به مساحت ۵ جریب ساخته شده است و بزرگترین نهالستان است. این نهالستان بیش از هزار نوع نهال دارد و ۱۰ متخصص در آن کار می‌کنند.

کاشت نهال نه تنها برای کارهای کشاورزی، بلکه برای حفاظت و غنی سازی حیات طبیعی نیز بسیار مهم است. نهالستان با نهالهای درختان، سبزیجات و گیاهان مختلف، فرصت‌هایی را برای رفع نیازهای کشاورزی منطقه فراهم می‌کند. این نهالستان که در سال ۲۰۱۹ به بهره‌برداری رسید، به سرعت به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان در منطقه تبدیل شد. نهالستان الامل با انواع نهالهای خود جلب توجه می‌کند. همچنین با قیمت‌های مناسب به مشتریان خود فرصت‌هایی می‌دهد. قیمت نهال از ۱۵ هزار لیره سوریه شروع و تا ۱۳۵ هزار لیره سوریه می‌رسد. این همچنین فرصت‌های مناسبی را برای مشتریان فراهم می‌کند.

نهال با کیفیت و سالم

نهالستان از کار در منطقه حمایت می‌کند همچنین به تولید نهال با کیفیت و سالم در منطقه کمک می‌کند. به این ترتیب کشاورزی و طبیعت منطقه تقویت می‌شود.

۱۰ کارشناس مشغول به کار هستند

آبیاری یکی از مهمترین مراحل کاشت و پرورش نهال است. ۱۰ کارشناس با توجه به نوع و سن نهال، هر روز صبح برنامه آبیاری را تعیین می‌کنند. همچنین برای رشد خوب نهال از کودهای مناسب با توجه به آنها استفاده می‌شود. آنها به طور منظم در برابر بیماری‌ها بررسی می‌شوند. نهالستان الامل با این کار به طبیعت کمک می‌کند.